Sunday 16 November 2008

All about Pasar Baru

Pasar Baru adalah tempat shopping di jalan Oto Iskandardinata, Bandung. Di sana ada berbagai macam barang, seperti : mukena (telekung), kain lace, kain batik, kerudung (tudung), shoes, hand bag, baju sulam, dan masih banyak lagi.
Harga boleh ditawar, open daily from 8/9am-5pm. Ada masjid di 8th floor dan food court di 6th floor.






Shahrill & Effa di kedai batik.




Kedai kerudung (tudung)




Kedai kain lace di Pasar Baru.




Kedai mukena (telekung) di 1st floor




Kedai kebaya

7 comments:

@r zh@r said...

amir...wah kamu sudah ada blog ya..congrats!

@r zh@r said...

one more thing..saya juga mau kongsi saya punya blog..
1) http://kipasliverpool.blogspot.com
- blog for Liverpool fan. blog ni baru saja launch.

2)http://sikumbang.wordpress.com
- blog about political view and current issue...this blog since MAy 2007...

Anonymous said...

amir,
room rate di rumah ebo masih sama ke bulan feb 09 nanti?

amirseun said...

masih eda, masih sama on february.. hehe

zs said...

salam pak amir, saya ada hantar email, tolong check ya. saya perlukan khidmat bapak bila kami ke Bandung nanti. Tunggu balasan dari bapak. Puan Zaini

Dania said...

hye amir, saya mau nanya jika ada package hotel & tours untuk 2 orang ke jakarta dan bandung?

ZUE'z said...

cantek nyerr kebaya2 tuh... kat sana.. sepasang berapa ye?