Wednesday 5 November 2008

Tamu-tamu yang sudah datang ke Bandung


Saya dengan Putri dan kawan-kawan di Baso Malang Karapitan, Cihampelas Walk. Ngebaso niiihh..



Saya dengan Shakila & family di Sapu Lidi makan di sawah restaurant.




Saya dengan Mat, Noly & Tuty from KL, Malaysia. Di Lisung Cafe, on the top of the hill, where we can see a beautiful city light of Bandung at night. Makanannya ada indonesian and western food.




Saya dengan Kid and Tuty di Suis Butcher steak house. Tangan siapa ya yang ambil french fries itu? hehehe..




Saya dengan shisha and friends from UITM Sri Iskandar di tepi kawah ratu, Tangkuban Perahu volcano.


Saya dengan Idraki on the top of Tangkuban Volcano, pukul 11 pagi dan kabus sudah turun.



Sharp, Icka, Duck, Shida & Afis from KL, Malaysia, stay di rumah saya dan mengabiskan banyak masa untuk shopping di Bandung, sampai living room saya pun penuh dengan shopping bag. Esok shopping lagi... hehehe..




Saya dengan group celcom, Malaysia. Dinner di Sambara Sunda restaurant.




Saya dengan Kerry and friends dari Kuantan. Di Bandung airport masa pulang.




Saya dengan Kak Aiza and family dari Labu, Malaysia. Di Rumah Mode factory outlet, Bandung.




Saya dengan Abang Rozaimi di kawasan factory outlet jalan Dago, Bandung.

9 comments:

HuluBalang said...

Tahniah Amir kerana sudah ada blogspot :)

Nanti jangan lupa letakkan pic saya masa di Bandung :)

*Rindu mau makan ayam goreng tulang lunak.

Anonymous said...

amir, where's my pic? hehehe.. jgn lupa ya letakkan gamba saya & lain2.. huhu..

Tuty Salwa binti Omar said...

amirr......jeless bangett ni..
pic sy enggak ada lg..huhu!!!
nnt sy suruh kid emel kpd kamu ya..

amirseun said...

waaaa.. maaf nolly and tuty. kid baru saja email. sekarang gambar semua sudah ada, gambar di lisung cantik betul. hehe..

amirseun said...

pak helmy, amir minta gambar2 masa di bandung yaa... tq

Tuty Salwa binti Omar said...

tq amirrr...
sudah upload gambar kami!!huhu!!!
bestt!!bestt!!!

Anonymous said...

amir, thanks ya.. anyway tgn yg amik french fries tu, tgn nor liyana binti ahmad... huhu!! miss bandung la...

~~ casper~~ said...

amir,
su nak ke bandung bln 2 ni...boleh x nnt nak minta tlg amir?
kami berlima, semua perempuan...ingat nak tgk ur quote 4 hotel n transportation...4h3m..
hope 2 hear frm u soon...
my ym : suesamsudin@yahoo.com

Memey Anuar said...

bang amir,
kami langsung x ambil gambar dengan bang amir hehe
esoknya dah marvin pulak yg attend.

-family bapak dari mindanao-